Monday, May 19, 2008

Hardcore&Lovely

Zashto pisha na takava gadost li?
Pribrah si moia komp, tozi niama bulgarski.
Triabavshe po plan tuk da stoi vikosobuidjetna holivudska produkcia s mnogo snimki I matrial kakto i mnogo zaruki…Sega shte e malko no puk pak shte idva pravo ot petite i lumbagoto mi.

Na devoikite- mnogo pojelania za vurvejno liato, sveja kruv kakvato izkacha samo prez iuni I iuli po lodki. Ako sudia po otkrivaneto na sezona shte e takova… Nai silnoto mi pojelanie vsushnost e da vi se sbudne da jiveete v RANDOM pesen na Peaches. 2…boys for every girl..every girl…

Na mladejite- mnogo pojelania za vurvejno liato, sveja kruv kakvato izkacha samo prez liatoto, shtot vsushnost togava vsichki picheta sa polu goli, I to prosto niama kak da ne izkacha… Da znaete che pichkopotoka prez liatoto se dviji ot zapad na iztok…ili obratnoto…ne sum sigurna za posokite…s dve dumi KUM MORETO! Vie I vie da se vuzpolzvate ta da ima kvo da mi razkazvate kato se vurna…eventualno

Maluk moment za lichna drama


Marianishte pishi mi!I telefona mi shte bachka dori! Pojelavam ti Zahari Baharov v plen!I ti pojelavam tva toi da go prochete..ahha

Skasho da napravi pak velik I epichen rojdenen praznik, I da otide na promo partyto na Ladytron!

Budete princeski po balovete, zloupotrebiavaite ot surce I prashtaite snimki ot posledicite. Edinstvenoto deto shte mi e gadno che triabva da navaksvam shte e che pak shte obikolite hiliada mesta...deeeba..
Obicham vi te te vsichkite! Neka Batman vi pazi…

old school klasiki

2 comments:

qb said...

:'( хлипп! обещавам да изпълня заръките ти, най-вече тази която започва със З!

Anonymous said...

Eha, pozdravyt me trogna :)))
Blagodarq ti, mate! Shte se staraem da izpylnim mydrite ti nastavleniq. Shte se prevyrnem sys Sashko v edni svoeobrazni... nali gi znaete tiq lentichki deto na selo si gi lepvat po sredata na kuhnqta, da visqt ot tavana i deto muhite se lepvat za tqh?... ta, shte se prevyrnem i nie v edni takiva svoeobrazni pichelovski syoryjeniq, obeshtavam :D
Ti se pazi, pishi i treshti podobavashto. Ne vzimai cqlata rabota tvyrde naseriozno, keep your cool and enjoy the ride :)
Gush!