Thursday, June 26, 2008

Биби рибозо енд зе бандитос

Биби Рибозо се завръща с гръм и тряс на софийската карта, която в момента представлява сложна плетеница от мигащи потенциални лампички или просто петносана от алкохол покривка. Лятото не просто започна, то вече ме задушава и ме принуждава да извадя оръжието от багажника. Спиикинг оф, тези дни с Наде се стреляхме с водни пистолети, а после на връшане ни спря патрулка. Разговорът се разви в общи линии ето така:
- О, колега, тук си имаме ХЛАДНО оръжие. /тук забравям че не съм скрила втория пистолет, който розовее на задната седалка/
- Охо хо хо, имаме пистолет, а? /опитвам се да си прикрия голите крака с подръчни средства/
- Сега какво ще правим? Май ще се наложи да ги заключим за известно време??? Хо хо хо!
В петък ще правим война с водни пистолети пред народния, нещо като флаш моб, но по-мейнстрийм и доста по-секси. Потни пичета и ХЛАДНИ оръжия пълни с мастика ЙЕ.
Вики, няма те когато имам нужда от теб! Все по-често се случва да се събудя и докато осъзная какъв е този чаршаф залепнал за бузата ми, да видя че минимум 2 момчета са получили сносна среднощна драма, телефонът ми е без половината си части и е закрепен с ЛАСТИК, а блогът ми е осран с нещо което навярно се води шедьовър, но трябва първо да се разкодира. Тук нещата бавно вървят към своя очакван завършек - всички заедно пияни паднали вкупом говорим за биби рибозо и жон лю лажоа, новото гуру. Women are good at three things: cooking, cleaning and vaginas! Тук добавям и други способности като например да си надуваш корема като бременна и цяло енви крю да се изреди да го пипне невярвайки.


No comments: