Wednesday, December 31, 2008

checklist 08

тазгодишната равносметка идва малко късно, още не се е облякла напълно и е с мокра коса. равносметката тази година бърза и се изплъзва с наглите средства на предпразничните истерии. все пак ще кажа, каквото имам да казвам, а то е малко, прибързано и още мокро.
през изминалата година:
-не спрях да пуша
-не спрях да пия
-но нито един път не повръщах от мастика
-добих поредното незабравимо обръщение след марианище и 'ей!' - момиче от рекламата
-преведох втора книга
-отново се върнах към рисуването
-за това или за друго един и същи човек ме питаше всяка седмица дали уча в академията. така се роди практиката ми на куратор в галерия "Борово 2003"
-не престанах да ловя разни хвърчащи из въздуха неща, и продължих да ги пускам толкова внезапно, колкото и ги улавям
-драстично да не кажа плашещо намалих количеството драма
-за сметка на качеството, което както винаги е на ниво
-направих първия си истински едноседмичен преход и дори не се скарах за винаги с приятелите си, а едноседмичното некъпане се оказа доста блага почва за комуникация
-спечелих нови приятели от лотарията, но пък не си купих лаптоп
-и не на последно място - "всичко-което-ми-убява-четири-часа-преди-нова-година"


през 2008 очаквам... всъщност нищо не очаквам. спрях да очаквам на 10г. когато на коледа възрастен мъж с балон ми предложи да се кача в колата му. Всъщност това не ми се е случвало (а можеше!). Просто спрях да очаквам и се научих да се нося с поличка или сукманче за 80 точки на крилете на вятъра, пък дай боже той да ми отведе отново в страната на ментите, мечтите, липсата на мисли и многото пясък

2 comments:

Vikotelo said...

ех тва сукманче бееее

ама пък не спря да си яка яка яка най яката куратурка.

май яка и куратурка не вървят много долре заедно

но култура и да ти га тура важат...

Екатерин Евстратиев said...

нека пием за липсата на мисли!
макар че то с пиенето идват и мислите.. нема отърване..
но нека пием все пак?