Friday, June 12, 2009

Да купя хляб, мляко, Да кажа на нашите че съм гей

След силна вечер във east side vs силна вечер на приятелите във west side...
Единстевното което имаше за писане на бара долу, гърба на фактура от Метро.
Роди това!
Вечерта бях прекалено афектирана и прекалено пияна и реших, че ще забравя, ако не напиша, затова...


Започва така...

Спомням си че поставих ултиматум, но миналата нощ е нещо което трябва да Е в пиче архива.

В 3 и няколкостотин минути говорих по телефона с 3-ма човека. Казаха, че ще правят 3-ка и ще им липсвам. Аз им казах че ми липсва секс и ще дойда след малко. Не аз просто мучах от удоволствие по телефона представяйки си Волтрона който ще сглобят.
нататък е по интересно и по нечетливо така, че май няма да го споделям

накрая има наздраве с деветата ми голяма мента за Пепи? и нещо гениално което Симона ми е казала, но уви не мога да разчета.

1 comment:

irrelevan said...

Lolz!
Girl, тебе не ти требе мъдитация :D You've already arrived :D {}