Thursday, July 5, 2007

o!


Вчера се прибрах към 1 и имах силно желание да ви посветя любовен стих уважаема.Добре, че не го направих де :) По умно-Ядох праскови и си легнах.
Но все пак благодарско ... така трябва се съберем на по сериозно обсъждане на пичкодневието, а? Май имаме общи теми...хах.Апелирам към теб, Айде свършвай си всичко или го заебавай, взимай пачката, купувай ми перли, обичай ме и си носи полата...До тогава Секс&Слава, Разврат&Разруха,Пичета&Пичета и може ако се потрудиш още малко да те сложа до Асен (той е идол).
Съвсем м\у такато майка ми едва ли не остана във възторг от идеята за Холандия... Каза Давай му там номера на полета на твойто пиче и да приключваме! Освен това тя ще бъде в Белгия за 2-3дена така че с пълна сила ще може да се отдадем но по горния план и да пропаднем още. Пу, ти си по възрастната и отговорната!
А, да и бяхме вечера във Весоника, който се оказа че живее на 2 крачки от нас. Гледахме снимки от хаус партита...щото той тва бачка-снима за сайт...и аз бях потресена. Ебаси нов свят! А мъжете...Ако тва е отговора им на женската еманципация....слабоооооо
Хубав ден нищо, нищо че капИ. Градът прилича на мокро коте.

Довечера нещо от малкия сезон?

No comments: