Sunday, September 23, 2007

10 tips for S.E. writin

И какво да направя, бе!?!
Единственото което искам в последните серии е Ерик Полард да ме осинови . Да ме води със себе си по света и ми купува близалки и батманиее! И да топим сняг. А аз действително да мога да се пребия някъде, а не както се получи последният път да направя кълбо с начален тласък от пейка. Ще бъде много щастливо сигурна съм!
Това е от тези прекалено много филми дето гледаме с Марти - много ни мътят главите. И всяка малка промяна във времето значи... ....ооооо братлеееее скоро скоро..! Focused продължава да е този който почти не хваща прах.
В свободното време смесвам гените на Fear and Loathing… и Амели..И всичко изглежда също толкова нормално колкото третата ми ръка. Никой не разбира когато поздравявам с Ой Ой!
Резултат: много на 0 за 393. Светещата Свещенна Американска Машината, е брутално експлотирана от децата който живеят с нас и сега хладилника е пълен с гъзария и разкош в също толкова разкошни количества. Няколко часа по късно все още се опитват да я оправят, а ние сме с поне 30 кинта напред.
Селф еротик до дупка а? Личност-Филми- Случка- кво липсва...? Книгата да,книгата (дис ис to all ma интелектюуал bros out thea) In Cold Blood. А u ЕСТЕСТВЕНО! Знак с цици на вратата и нови голи мъже вътре...
Путкапачка избледнява даге... а аз съм се запасила с най тъпите възможни оправдания на света и кутийка витамини.

3 comments:

qb said...

нямаш идея какво ми причини един ден изплюта извън хроничното ми пиняство: ЧИСТИХ! копеле, даже и четох да не говорим че за първи път от месеци рисувах(жена с цици аф корс!) да се потъркаме с виртуални моливчета, липсва най-важното АЛКОХОЛА!

Vikotelo said...

вчера за да изразя топли чувства се потърках във Веско и Максим на Момчи ххахаххах!
Така че търкай търкай с парцалче!
Хвана ме инак....ама...все пак винаги можеш да пресипеш от наоколо

20ст за наливна ракия?

qb said...

ахахаха deal за рачията:)
иначе - ахахахаха ще говорим