Monday, September 10, 2007

the wall vol.'07

пропукване, а от там тече домошарка венчаеща личния ми успех. спечелих. me against I - 1:0. последните дни са бледо оранжеви смесици от амбиции, мечти и алкохол.не се предадох, въпреки всичките пречки и лайна. за 1 път "сладкодумната мърла" (цитат от редактора ми във вестника) не спря при най-малкото разминаване между мечти и реалност, между "светът е моята представа" и "life equals shit". след десетки часове циклене над проекта, хванах и написах всичко сама далеч след последния срок. 4 часа у павката с певеце шуменско и първите ми опити с фотошоп. той отваря писмото от организаторите. дръпките ми са нервни, не искам да знам отговора. усмихва се. минава. поглеждам го за последно и пращам. веднага след това с щастливи отскоци стигам до кухнята и наливам една пълна пластмасова чашка с ракия. най-вкусната през живота ми. сега всичко е бледа оттайка след борбата. от тук нататък всичко е "през к*ра ми". не ме интересуват резултати и награди. спечелих битката срещу себе си, а ракията беше достатъчна награда. един демон по-малко. засега.

2 comments:

Bla said...

Браво. По този повод поздрав с "I Against I" на Mos Def & Massive Attack.

Vikotelo said...

Нали знаеш колко неимоверно много се гордея с теб пиче!

незнаеш.....?

намери ме и провери много ясно.а като ме намериш донеси обичаиното!