Tuesday, February 26, 2008

show me your fiction life

On или Off!

Няма такова нещо като средно положение!
OFF- И светът е сив , а аз се крия под червените си завивки. Гледам шест филма подред и забравям, че съществувам, а нощта се размива в следващата. Не вдигам глава, нито телефона си . И се смея презрителна на всички получени смс покани. На следващия ден храносмилам вчерашни емоции.
Джобовете ми са отново пълни с смях и саркастични коментари. Режима е ‘V.- back to the basics.’

ON- И нещата се получават без дори да ги искам. Измислям си скица в главата и някой непознат или някой прекалено познат я рисува за мен по добре от колкото аз бих се справила. Крача и съм принцеса, защото огледай се всичко наоколо е мое. Интереса си е записал час в напрегнатия ми график, но ...Вкъщи съм само за да си взема шала и идеите за довечера. 3 вълшебни дни подред идват като продължение на 2 такива седмици. Добрата новина е, че чакам още 3 такива. И ги чакам с такова желание, че броя часовете, задрасквам лекции и само мисля коя песен ще изпрося от любимият барман @ Olga’s. Този път няма да ни убият с климатика, може да е с музиката, която никъде другаде няма да ни пуснат, с пиянските викове на нашия най парти приятел Скаш, може да са истинските танци на Коста докато роботите пеят “Back to the start…”, а ние само размахване некординирано ръце, но няма да е климатика. Там е вече малко наше и със сигурност много червено!
Ха, да видим след това което ни се изсипа ненадейно! Адидас,здравей! Пъпкин темт някъде из зелената вечер започната на Народния и ХАХАХАХА .Без коментар за рожденият ден на който летяхме! Какво още може да се изсипе на главата на момиче което прекарва прекалено много от живота си да живее из уикендите.

On или Off!

Няма такова нещо като средно положение!
Но пък волюмето винаги е на макс. И ехей, Папая, способни сме да изпросим Lovecats!

1 comment:

qb said...

ох! обичам ви на тази снимка!!!
а иначе - споделям тоталния си потрес в най-положителния смисъл на думата, че някъде някога ни пуснаха дъ кюр и се поклащахле доволно:))) следва да се пробваме с джой дивижън, току виж стане:D