Tuesday, October 7, 2008

:>

Почна на криво още от сутринта, че даже и от неделята която групаво обявихме за най гадният ден от седмицата. Така и се пада! Дясното ухо отказа, а аз си представях какво ще е ако е за цял живот. Никаква музика и никакви новини от единия фронт. Когато в края на скучния час по реклама ми стовариха, че петъчно имам изпит по цифрички съвсем ми се поиска да си обуя терлъци и да си отида в Протопопинци както преди няколко седмици. Овце, ябълки от дървото, печка на дърва. Пределно просто.Мрън мрън та пляс...
По късно отново смених персонажа в пиесата и сега вече наистина нямам връзка с това което играя...ама нали има игра?
Обаче цялото тва слънце дето ме събуди днес, ме вдигна много още от сутринта. Пих хубав лимонен чай, зяпах бялото по планините и въобще бях усмихната все едно съм се наспала. След това приложих обичайната практика и се засилих с песен по надолнището към юниверса. Проведох истерично смешен разговор по телефона преди да ми свърши батерията после сама го хвърлих в езерото.Днес Сис има РД. Днес Мила има РД. Ели и тя да не изпусне нещо...взела, че и тя се родила днеска. Вчера Васко, във петък Косьо. Много берекет!
А после след обедно скитосване скрита зад тъмни очила се присетих за РАНДОМ чудеса. Например за последния ни следобед в Солун и мястото което открихме докато си търсехме фрапета. Покрай тях намазахме от тамошния арт. Дебели златни рамки, а в тях Брус Лий или бамбука и лепенка с трима в тоалетната. И между всичко това много много скандални снимки.
Витоша с толкова мъгла, че поне 5 часа незнаехме къде сме и почти прекрачихме в една урва и един единствен кадър със силует и дървета и никакви други спомени. А, Дими тогава не е бил там да вика по нас.
Или един друг трип когато си бяхме сложили еднакви тениски и с чувство за колективност влизахме и излизахме от храмове. По късно същия ден, прегърнати на куп на лодка видяхме делфин, а още по късно изхарчихме последните си пари за локум и бира.
Много хубаво!!!
Някой от идващите викенти ще да е посветен на това, пък дори да е уан дей генг бенг трип до бабата. 19 days to go…
А на тениската на Мишо пише I <3 hapiness


и гугутки :> :> :>)
и пичетата се разчувстват.

1 comment:

qb said...

еее няма да напишеш на старата дружка рдто пу пу пу:Д
п.с. знам че знаеше че ще реагирам така:Д