Tuesday, June 19, 2007

POT-NICK

Истината ми тази сутрин се крие между две капки пот. Не, това не е съдържанието на сутиена ми, макар че определено звучи по-добре от "мандаринки", "грозденца", "Абсолютното Нищо, копеле, няма кво да гледаш просто НЕМА" и т.н.
Някъде между епичните борби с потника(няма да залепваш батенце, не и докато аз съм на близо) се прокарва една мисъл, плахо надничаща от сектор "Пошлост, Оргии и Малки циганета", намираща се в мозъка ми точно до Център за Анализ на Дебелината ми Днес (по-известен сред п***тата като "Божке ле, дано кокалът на таза ми изпъкне днес, на парти съм, ебаси!")...Мисълта се оглежда гузно, и както обикновено се случва при срамно отсъстващ родителски контрол, се втурва стремглаво към предните редици на ума ми. Там за момента е доста празно. "Ебаси шитавия живот" самотно се оглежда и скучае - пак няма да получи своя звезден миг днес, макар че почти успя...До нея попръцква вечния абонат на първите мозъчни редове - красивата, но леко нереална, "Искам море, цици и много мента(нееее, не Дориан!)". Малката мисъл от сектор "Пошлост, Оргии и Малки циганета" има остър нюх и усеща, че докато другите две пачи(мисли) дремят изгрява нейния шанс да заблести и да просперира...Засилва се, препъва се за малко сама в себе си и ЕТО! КОПЕУЕ УИ ДИД ТИ ЙО!

СТИГА ВЕЧЕ ЦИРК,СТИГА КАПИТАЛИЗЪМ, СВОБОДА ЗА КИФЛИТЕ, КОЗУНАЦИТЕ, КУРАБИЙКИТЕ FEAT. НОВАТА СВЕТОВНА СИЛА - "ФЕМИКУР"! САМО ПИ*ЕТА И ТО ГОЛИ! ПЪНК, ЦИЦИ, ЯРЕБИЦИИИИИИ!

3 comments:

Vikotelo said...

Тръгвайки от двете капки пот но поета от попътен вятър в коренно различна посока единственната моя такава (пачапацамисълиликвотгам) от единствения отдел наречен "Боклуци тере Всякакви" се гмурна признавам не без усилие между два пъпеша овековечавани най вече от спиртни напитки и заслуша драматичната им история (С ДРАМА ВИНАГИ )
копелееее...свиркания...та чак до виж как подскачат и млекоцентрали и резервоари за квото се сетиш преминавайки през всякакви извращения...enought?
и тук историята мълчи но не е свършила...
спи спи спи и ме сънувай на плаж с всички изброени атрибути (HE!..без Дориан и ...Да можеш да си вземеш кожения бич пиче)

qb said...

супер тогава взимам банския, който ще прикрива нищото, защото нищото не е нещо, което всеки да види, един вид забранена зона, кофти въпроси, лека депресия...цоцло на море да одим!

Vikotelo said...

Звън на аларма! Телевизионен кадър примигва и се избистря в надпис
Знаете ли че...
Помислете! Mилиони се оплакват но не дават нищо...само вие обаче може да ДАДЕТЕ НИЩО, да предоставите вашето нищо за общо ползвуване и благо!
Един приятел ми сподели най-голямата си мечта...Да пие бира, да играе или както той се изрази баца Меджик (pimp варианта на картите Ю-ги-о) и да му духат. Bсичко наведнъж.
Може се пробваш, а?