Wednesday, June 27, 2007

goodnight lovers

Пичът грубо хваща главата на мацката, после я пипа за циците. Дърпа я към себе си, а тя се опитва да се отскубне. Седя срещу тях в това безумие рейс 98. Пълно е с мангали и един мъртъв срещу мен се клати и носи торбичка с евтиното, патронче водка и мелник. Гледа ме хищно. Ебиму точно тая вечер съм с рокличката и всячески се опитвам да огранича визията само до оголените си крака, но нещо не се получава. Оня продължава да бута момичето. Бял е, а тя е убийствено мургава, леко пълничка, но сладка. Нещо в мен се надига. Почвам да го изпитвам с поглед, направо си гледам злобно, ма той не ме вижда. Кво като съм с рокличка бе, копеле, а? Имам си значка vaginas are cool и малко по малко почвам да разбирам мъжете, ясно ли ти е? Освен това напоследък яко ми пада пердето и въобще не ми пука. Оная почва да се хили нещо, явно си го обича. Да ги еба и двамата, до тях има количка, бебето почва да реве дразнещо силно. Тя го взима при себе си. Русо и е направо срамно бяло. Дрешките и пелените му са яко DIY. Оня не спира да я бара, тя се бори с детето. Тъпачка, аз щях да ти помогна. На твоя страна бях, готова да скоча и да те спася от тоя лайнар, а ти не та не...Искаш си с него. Еми оправяй се, тъпа кучка, нямаш и 20 сигурно, ама си яко оплетена. Деба и ненормалниците, изнизвам се по-бързо от скапания рейс. Баща ми ме чака на спирката. Оня с евтиното и мелника тръгва в обратната посока.

5 comments:

qb said...

п.с. лека нощ, пиче! нямам търпение лудницата да свърши, да си взема кинтите и да ти купя перлена огърлица от магазин за един лев, за да ме обичаш вечно{}

Vikotelo said...

Ето затова винаги не съм обичала да нося рокличка, потник с цици или впито дънки (магарe). Мразя да се чувствам като госпожица, нищо че като малка съм носила панделки. Мразя да ме гледат хищно и да очакват аз да остана поласкана от това. Мразя и тъпи подвиквания на който трябва да се уж намусвам, а вътрешно да съм ебати доволното пиче.
Не обичам и да ме дърпат, а аз покорно до следвам или да ме скриват под мишница и да ме душат с бицепс.
Сигурно и затова моя КЛОШАР БОКУ стайл винаги се е чудил на търпението и отдаденоста с който определени пичета са готови да търпят подобни неща. И заради който полът е лигавият пол. Деем!
Ярка случка от преди година-телеграфен стил. Двама се разхождат.Мъж и жена. В споменатата по горе поза (тип-Никъде нема да ходиш ма!). Доминантът събира де що има секрет и мощно го изстрелво точно пред крака на слугинката си. Тя не казва нищо, явно е свикнала...Възможно е дори да му се радва
-Ау колко ие голяма таз твойта храчкъ!
Аз явно да гледам и да се уча на адекватно поведение…

Заради подобни случки дълго време не се возех на градски транспортьори.

Тово всъщност беше за да си самоповярвам колко сме меганевероятнифантастичнилудничкаетака и сигнал че е време да утешим мъката си в зелената ментова небятност!СКОРО и СКОРОСТНО!
GIRL POWER PICHE!
И аз нямям търпение пак да къртим (във всички смисли) заедно.

qb said...

ахахахаха бицепса е сила беее! любимото ми бицепса+потъркване с юмрук по главата в стил къде си беееее ахахахахаах
копеле, ментата си ми е мечтица, ама днеска си мислех за една студена мастичка ммм ррр шшш ппп

shentov said...

хахах добре, бе пиче, лошото 98 е имало. а нас ни преследва някакъв бос тип по графа докато лепяхме постерите със сашко кришнарчето. и повтаряше :къде е китаеца, къде е китаеца". аз се изнервих и му казах "ходи си братле" и той се врътна на (боса) пета и си би камшика в тъмнината.

венсеромос, хаста ла пичкория сиемпре!

qb said...

аххаахах китаеца е гаджето на азис бе шентов, аре преговори си и се върни пак:Р казвам ти дъниш се, не стига че не си жена ами и не си в час с тенденцията, а тя е яко пожълтяла бате яко като засъхнала урина един вид...ГРОУУУУУУС! ужастна съм!