Tuesday, January 1, 2008

ABBA and some other good stuff

пиша това само за да докажа колко опасни са понякога пожеланията. пожелах на Вики 2008-ма да й е червена. по този повод - събуждам се в 2 мъртво пияна. семеен обяд. поглеждам на земята - дънките ми са разкъсани, всичко е в кръв и кал и да, онова странно жълто петно на блузата ми. очите ми говорят - новата година ще мине под знака на червения цвят. няма по-добър израз на празника от това наситено червено в очите ми. това че ми се драйфа безобожно много не е нищо в сравнение с маниера по който съвсем изтънчено почвам да се наливам с бира и да прикривам треморите и параноичния уплах в движенията си който сякаш крещи "Не бях аз!". страхотно. или както би казала Малката - аз съм един истински пич. и за последно- сега е 6. за 4те си часа дшевни дерзания успях да разебра какмо съм правила между 12 с 9 сутринта като не е дин и два пъти виех от срам и страх. алелуя пластмасова бутилка вино и няколко неизказани въпроса.това е новата година, дерзайте.

1 comment:

Vikotelo said...

само 2 неща

подобрих личния си рекорд в зелено пиене

най сладката гледка на света сутринта и траекториите на пичетата ни към попа