Thursday, January 3, 2008

Swiminater

Станала съм преди минутки-котки и телефона ми пищи. Ру звъъни да каже че рейса почти се е преобърнал, след малко и DJ-ката се е оплаква от подобна болест. Сняг има, ама няма как да стигнем до него...
След вчерашния абсурден ден на каране и ръчен труд на скокове в Южния Парк, боулинг с маски и пиене на изостанало вино от Нова Година в Левски Г, днес нямах сила отново да стана рано и да се боря за каране. Утешава ме мисълта, че май и без тва има профилактика.
От близо месец обаче якоооо ми се плува. Мда, днес беше деня и съм тоооооооооолкова доволна. Да оставим настрани факта че обожавам да съм във вода и лятно време се чудя на хората който не влизат в морето или само се....м...топват?! Също и на хора който не разбират какво е да плуваш рано сутрин или вълна да те прави на кайма. Ама тази ми ти хлорирана вода и часа който днес прекарах в упорито преструване на жаба донесоха екстаз. Да не говорим за тишината когато се потопиш и броенето на въздух-секунди живот. Напомня ми на други неща. Хубави и пак носещи удоволствие неща. Да си взема карта за душевен и физически кеф?

Хах!той е дебел!той не е дебел!къде са пичетата и пиенето? какво е това смирение?
а и сняг-вода-вода-сняг ала бала

3 comments:

irrelevan said...

Виктория!
На лято ще плуваме заедно! Ранно плуване? Мммм, екзектли май тайп оф пиче!

irrelevan said...

Очаквам отговор, межу другото!

Vikotelo said...

Съмняваш ли се че отговора може да е друг?
:)
трябва свиждане!!!!трябва!