Tuesday, January 22, 2008

Second hand youpie

И за да приключа с темата - едно домашно, което писах за даскало. Условният отговор на "продавачката" от ето тази статия в Новинар, която блести с крайна простоватост и опит за оригиналност, които не убягнаха на острото ми око: http://www.novinar.org/?act=news&act1=det&sql=MjQ4NjsxMA==&mater=MjQ4NjszNDQ
„Само гледам” – изплю в лицето ми пичът, който влезе преди малко. Кво по-точно гледаш, бе? Гъза на оная другата кощрамба дето от един час ни размотава с колежката. Почна да ми писва, честно. Идваш в магазина ми, гледаш ме надуто, държиш се все едно си папата, но има един проблем: ти не си папата! И не очаквай от мен да се държа с теб все едно си. Мислиш, че трябва да се държа любезно и да ти се кланям, само защото си потенциален клиент ли? Само дето на ден през магазина ми минават стотици и много от тях са далеч по-приятни от теб, пич. И с тях ми е кеф да се държа по-мило. Мислиш, че не те познавам? Да, ама не. Много добре ги знам тия като тебе. Раздават го тежко 24/7. През деня джиткаш с хендсфриито и тойотата и се правиш, че бачкаш. Отбиваш се за едно бързо кафе в Онда, а после обяд почти винаги в Мото и абсолютно винаги с лаптопа до себе си (как иначе ще покажеш кой си и откъде си)с колежката, която искаш да чукаш, но почти сигурно няма да чукаш. И мен няма да чукаш, тъй че спри да ми гледаш гъза така. Кво си мислиш бе, алоо? И аз пия кафе в Онда, и аз съм ходила в Мото, само дето ми се повръща от тумбите юпита, дето се изливат там с лаптопите си и си мислят, че света им е длъжен само щото преди месец са ги повишили. И аз ходя по местата, по които ти развяваш наклепаната си с гел псевдо главица. И аз пия мартини в Блейз, и аз съм си клатила гъза в Червило. Даже май съм те виждала там. Седеше на бара с двата си телефона и пиеше уиски. През това време аз забивах един шест пъти по-богат от тебе, докато ти надуто оглеждаше цялата паплач и се примиряваше с факта, че и тази вечер никой няма да ти пусне. Точно така, пич. По-добре побързай щото очевидно си изпуснал влака. Половината ти приятели са вече женени, но не, ти готиният пич, който се прави, че гради Голямата кариера, още блееш, докато си броиш паричките, с които надуто ще ми влезнеш в магазина и ще ми ги развяваш в лицето, докато очакваш да ти легна в краката. Е, приеми го, няма да стане. Имам си готин и далеч по-богат от теб приятел, който ме води в Ъпстеърс на Витошка, а после в Червило или Ескейп, където си прая кефа, докато наблюдавам разни псевдо маймуни като теб да обарват отчаяно мацките. Дори да ме разкара, ще си намеря друг и това няма да си ти. Само гледал! Ми гледай си, колкото искаш. Аз имам по-важни неща за правене, кво си мислиш. Лесно ти е на тебе, пич. Изкарваш си кеша и после си мислиш, че можеш да стъпиш на него като на платформа, от която да ми размахваш жезъла си в лицето ми. Ама чакай малко бе, алооо? Аз да не падам от луната. Знам много добре колко точно изкарваш. Знам колко изкарва всеки тип, който ми идва на гости в скъпото ми магазинче. Кво си мислиш, че всички руси са тъпи ли? Еми не, не са. Преценявам и теб и всички други евтини снобчета дето ми минават на ден повече от добре. Затова, пич, не ме гледай така надуто, а се върни обратно през вратата и влез с усмивка. Щото аз не ти идвам в офисчето така нагло. Затва и ти ше влизаш на моя територия подобаващо, ясно? Влез отново и се усмихни, пък после ще видим дали ще заслужиш некво отношение. И стига си гледал само. То така само с гледане доникъде няма да стигнеш. Животът ще си мине и ти ще продължаваш да си гледаш и да си мислиш, че си ларж. Затва отваряй кесията и действай, че няма да те чакам цял ден. И следващия път като те видя в Червило, земи черпи някое девойче с тия големите пари дето ги изкарваш. Че ако само им гледаш гъзовете, ше земеш ептен да изпуснеш влака.

4 comments:

Vikotelo said...

точки.шведи.

защо ми си случи да го чета в МамаМия?

qb said...

защото дори хай клес пичетата трябва да минат през мама мия за да си спомянт колко хубави са тъмните места където не си сигурен тва на гъза ти чия точно ръка е:D

Anonymous said...

Аз лично харесвам как си си свършила домашното. Хахах, тук за малко да тръгна да описвам ситуация, в която аз съм даскал и влиза някое студентче и почва да ми говори нек'ви и аз си мисля "абе, келеме, к'ъв си ти бе? такива като теб..." :D ...обаче се отказах, колкото и естествено да ми дойде. Ениуей, хубав rant, синя бурьо... само заглавието оправи :P

Anonymous said...

This is great info to know.